-
Strona główna
-
Modele
- Nowe modele
- Osobowe
- SUV
- Sportowe
- Ekologiczne
- Dostawcze
- Wszystkie modele
- Nowe od zaraz
- Używane
- Promocje
- Oferta
- Serwis
- O firmie
- Kontakt
Smukła i opływowa sylwetka oraz niski współczynnik oporu powietrza, który wynosi zaledwie 0,24. IONIQ Plug-in nie tylko wygląda świetnie, ale zapewnia jeszcze płynniejszą jazdę.
NAJLEPSZE POŁĄCZENIE
DWÓCH ŚWIATÓW
Potężny litowo-jonowy akumulator polimerowy o mocy 8,9 kWh zasila silnik elektryczny 45 kW.
Pracując w tandemie z wysokowydajnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 l osiąga imponującą moc - aż 141 KM.
Gdy jest taka potrzeba, jednostki te mogą również działać niezależnie od siebie, a przejście pomiędzy trybem w pełni elektrycznym,
mieszanym i spalinowym jest płynne i niemal niezauważalne.
Akumulator odzyskuje energię podczas jazdy i może być doładowywany za pomocą zewnętrznego zasilania.
Dwusprzęgłowa, 6-stopniowa skrzynia biegów (DCT) zapewnia precyzyjne i szybkie zmiany biegów, aby dodatkowo zwiększyć przyjemność płynącą z prowadzenia samochodu.
Imponująca opływowa sylwetka gwarantuje dynamiczną jazdę. Jednocześnie IONIQ Plug-in zapewnia wydajność i stabilność prowadzenia, dzięki innowacyjnej konstrukcji wykonanej z lekkiego aluminium i stali o wysokiej wytrzymałości.
Asystent jazdy ECO-DAS zawiera funkcję Coasting Guide. System analizuje drogę i informacje o trasie, aby zoptymalizować zużycie paliwa podczas jazdy. Wystarczy, że w ustawieniach nawigacji wybierzesz cel podróży, a ECO-DAS z wyprzedzeniem poinformuje Cię o przewidywanej prędkości i umożliwi redukcję zużycia paliwa. Przy w pełni naładowanym silniku, IONIQ ma zasięg jazdy elektrycznej aż do 63 km, w idealnych warunkach*. Wykorzystanie 2 trybów (EV + hybrydowy) daje maksymalny zasięg jazdy powyżej 1100 km.
* Na podstawie New European Driving Cycle.
** Rzeczywisty zasięg zależy od stylu jazdy, prędkości, temperatury, rodzaju drogi oraz aktywnych funkcji podnoszących komfort jazdy, takich jak np. klimatyzacja.
ZALETY
Spokój ducha podczas jazdy
Wystarczy nacisnąć przycisk, aby aktywować tryb elektryczny i jazdę w pełni wolną od emisji na dystansie ponad 50 km. Przełącz się na tryb hybrydowy i ciesz się jazdą z niskim spalaniem, a Twój Hyundai zawiezie Cię wszędzie tam, gdzie zamierzasz dotrzeć. Przystanki po drodze możesz wykorzystać na doładowanie baterii, aby w ten sposób ponownie w pełni wykorzystać zasięg elektryczny. IONIQ Plug-in zapewni Ci spokój ducha podczas każdej podróży.
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI MATERIAŁY
Wysoka jakość i elegancja wnętrza została dodatkowo podkreślona przyciągającymi wzrok detalami - dźwignia zmiany biegów, pedały czy panele w drzwiach są chromowane.
WNĘTRZE
Przestronne wnętrze zostało zaprojektowane z wyrafinowaną prostotą.
CYFROWY WYŚWIETLACZ
Wysokiej rozdzielczości 7-calowy wyświetlacz TFT LCD dostarcza wszystkich niezbędnych informacji o prędkości, poziomie naładowania akumulatora czy zużyciu energii.
We wnętrzu IONIQ Plug-in szczególnie wyróżnia się deska rozdzielcza i centralnie umieszczony 8-calowy ekran dotykowy, który zapewnia szybki i wygodny dostęp do nowej platformy nawigacji oraz multimediów. Kolejne udogodnienia to najwyższej jakości system audio Infinity i bezprzewodowe ładowanie smartfonów.
Komfort w upalne dni - możesz się schłodzić dzięki 3-stopniowej wentylacji wbudowanej w przednie fotele.
8 lat lub 200 000 km gwarancji na akumulator
Litowo-jonowy akumulator polimerowy charakteryzuje największa gęstość energii zmagazynowanej, czyli magazynują one większą ilość energii do wykorzystania przez silnik elektryczny. Co najważniejsze akumulatory tego typu charakteryzują się brakiem efektu pamięci co oznacza, że przez cały czas jest ich pełna, początkowa pojemność.
5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów
IONIQ Plug-in Hybrid jest objęty 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, która dotyczy: układu napędowego, układu kierowniczego, zawieszenia i układu hamulcowego. Ta gwarancja wyraża nasze zaangażowanie w oferowanie najwyższej jakości i świetnej obsługi. Dzięki temu będziesz cieszyć się jazdą przez długie lata.
OSIĄGI
IONIQ Plug-in jest napędzany specjalnym tandemem silników elektrycznego 45 kW oraz spalinowego 1.6 GDI.
Potężny litowo-jonowy akumulator polimerowy o mocy 8,9 kWh zasila silnik elektryczny 60,5 kW. Pracując w tandemie z wysokowydajnym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 l osiąga imponującą moc - aż 141 KM. Gdy jest taka potrzeba, jednostki te mogą również działać niezależnie od siebie, a przejście pomiędzy trybem w pełni elektrycznym, mieszanym a spalinowym jest płynne i niemal niezauważalne. Akumulator odzyskuje energię podczas jazdy i może być doładowywany za pomocą zewnętrznego zasilania.
AUTOMATYCZNA, DWUSPRZĘGŁOWA SKRZYNIA BIEGÓW DCT
6-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) zapewnia precyzyjne i szybkie zmiany biegów, aby dodatkowo zwiększyć przyjemność płynącą z prowadzenia samochodu.
ŁADOWANIE
Możesz używać przenośnej ładowarki, aby naładować swojego IONIQ Plug-in, praktycznie w dowolnym miejscu. Została tak zaprojektowana, aby można było skorzystać ze standardowego gniazdka ściennego, wykorzystując prąd z domowej sieci elektrycznej.
GWARANCJA
Spokój ducha jest w standardzie. IONIQ Plug-in został objęty 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów dostępną dla wszystkich nowych samochodów osobowych Hyundai. Dodatkowa 8-letnia gwarancja obejmuje wysoko wydajny akumulator polimerowy.
SPECYFIKACJA
SILNIK SPALINOWY | ||
Oznaczenie silnika | 1.6 GDi | |
Pojemność skokowa (cm3) | 1580 | |
Rodzaj rozrządu | DOHC | |
Układ paliwowy | Wtrysk wielopunktowy | |
Rodzaj paliwa | Benzyna bezołowiowa 95 | |
Norma emisji spalin | EURO VI | |
Średnica x skok | 72 x 97 | |
Liczba cylindrów / zaworów na cylinder | 4 / 4 | |
Moc maksymalna (KM przy obr./min) | 105 / 5700 | |
Maks. moment obrotowy (Nm przy obr./min) | 147 / 4000 | |
SILNIK ELEKTRYCZNY | ||
Typ silnika | Synchroniczny z magnesami stałymi | |
Moc maksymalna (KM) | 60,6 | |
Maks. moment obrotowy (Nm) | 170 | |
AKUMULATORY WYSOKONAPIĘCIOWE | ||
Typ | Litowo-jonowe polimerowe | |
Pojemność (kWh) | 8,9 | |
Moc wyjściowa (kW) | 59 | |
Napięcie (V) | 360 | |
SKRZYNIA BIEGÓW I NAPĘD | ||
Skrzynia biegów | 6DCT | |
Rodzaj napędu | 2WD | |
OSIĄGI NAPĘDU HYBRYDOWEGO | ||
Prędkość maksymalna (km/h) | 178 | |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 10,6 | |
ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2 | ||
Cykl mieszany (l/100 km) | 1,1 | |
Zasięg na napędzie elektrycznym (km) | 63 | |
Emisja CO2 (g/km) | 26,0 | |
WYMIARY I MASY | ||
Liczba miejsc siedzących | 2 + 3 | |
Minimalna masa własna (kg) | 1495 | |
Maksymalna masa całkowita (kg) | 1970 | |
Masa przyczepy z hamulcem (kg) |
- | |
Masa przyczepy bez hamulca (kg) | - | |
Długość/szerokość bez lusterek/wysokość (mm) | 4470 / 1820 / 1450 | |
Rozstaw osi (mm) | 2700 | |
Rozstaw kół przód/tył (mm) | 1555 / 1569 | |
Prześwit (mm) | 140 | |
Miejsce na nogi z przodu/z tylu (mm) | 1073-1136 / 906-800 | |
Od siedziska do dachu z przodu/z tyłu (mm) | 994 / 950 | |
Na wysokości ramion z przodu/z tyłu (mm) | 1425 / 1396 | |
Na wysokości bioder z przodu/z tyłu (mm) | 1366 / 1344 | |
Pojemność bagażnika VDA (Iitry) | min. 341 / maks. 1401 | |
Pojemność zbiornika paliwa (Iitry) | 43 | |
KOŁA I ZAWIESZENIE | ||
Zawieszenie kół przednich | Niezależne typu McPherson, sprężyny śrubowe | |
Zawieszenie kół tylnych | Wielowahaczowe Multi-link | |
Koła | 6.5JX16'’ | |
Opony | 205/55 R16 | |
Koło zapasowe | Zestaw naprawczy |